هشدار !!!

چند نکته مهم برای دارندگان
دستگاه های کارتخوان

(قسمت اول )

مشتریان بانک ملی که دارای کارتخوان بانک ملی هستند توجه کنند:

همانطوریکه مستحضرید چند وقتی است طرح شاپرک  اجرا شده  و تراکنش های خرید مشتریان فروشگاهها آنی به حسابشون واریز نمیشه  و بصورت تجمیعی به حسابهاشون واریز میشه.

یعنی خرید های که مشتریان می کنند

- واریزی ها در ساعت های خاصی  قبل از ساعت ۹ - ۱۱-
۱۳-۱۵-۱۷ واریز میشه

-کلیه خرید های کارت بعد از ساعت ۱۸ (۶ بعد از ظهر ) روز
بعد به حساب میره.

- برا ی کنترل دقیق حسابتون رسید ها را نگهداری کنید تا روز بعد  و بعد از اون به ترتیب ساعت اونها رو مرتب کنید  همانطور که مشاهده میکنید هر چند قلمک تراکنش بصورت یکجا به حسابتون واریز شده

- اگه تراکنشی موفق بود و روز بعد به جسابتون واریز نشده بود (احتمال آن خیلی کمه ) با شماره  ۸۳۳۸۶-۰۲۱ قسمت پذیرندگان دستگاهها کارتخوان تماس بگیرید.

- اگه تراکنش ناموفق بود به احتمال زیاد به حساب دارنده کارت عودت داده خواهد شد چنانچه کالایی را بابت رسید تراکنش
ناموفق به مشتری خودتون تحویل دادید نگران نباشید با یه درخواست کتبی به همراه
تصویر رسید تراکنش ناموفق به شعبه حسابتون  موضوع از طریق انفورماتیک اداره تون پیگیری میشه و اطلاعات دارنده کارت در اختیار شعبه قرار خواهد گرفت .

ولی توصیه می کنم حتماً رسید ها رو چک کنید مخصوصاً زمانیکه مبلغ تراکنش زیاده تلفنی از مشتری تون دریافت کنید.

/ 1 نظر / 46 بازدید
مشتری

سلام ممنون از اطلاع رسانی خوبت . ولی اگه میشه یه کاری کنید پولها تک تک بره به حساب تا بدونیم مال کیه. ممنون